You are currently viewing ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Στις 7 με 9 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στην Αθήνα. Το πολύωρο ταξίδι μας ξεκίνησε την Τρίτη 7-3-2023 με πρώτη επίσκεψη στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης στις Θερμοπύλες όπου φορώντας ειδικά γυαλιά παρακολουθήσαμε μια ταινία εικονικής πραγματικότητας, στην οποία προβάλλονταν ιστορικά στοιχεία για τη μάχη των Θερμοπυλών και μετά από τις οθόνες των ειδικών διαδραστικών τραπεζιών πήραμε πληροφορίες για τη μάχη.

Το βράδυ μετά την άφιξή μας στην Αθήνα διασκεδάσαμε σε ταβέρνα με μουσική στου Ψυρρή.

Η επόμενη ημέρα ξεκίνησε με την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων. Αφού ξεναγηθήκαμε στους χώρους και τις εκθέσεις του κτιρίου, παρακολουθήσαμε για 15 περίπου λεπτά τη συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής η οποία είχε θέμα τον Σχολικό Εκφοβισμό. Πιο πριν είδαμε και την διαδικασία αλλαγής θέσεων των ευζώνων μπροστά από το κτίριο της Βουλής. Μετά επισκεφθήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης όπου με τη βοήθεια των ξεναγών θαυμάσαμε τα υπέροχα εκθέματα. Σειρά είχε το Μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς, ο Βράχος της Ακρόπολης με τον Παρθενώνα και το Ερέχθειο με τις Καρυάτιδες.

Ακολούθησε το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων στο οποίο τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται!

Το βράδυ επισκεφθήκαμε το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και περιηγηθήκαμε στην Εθνική Βιβλιοθήκη. Ανεβήκαμε στο Φάρο και θαυμάσαμε την Αθήνα και τον Πειραιά με τα βραδινά τους φώτα.

Την τελευταία ημέρα, πριν την έναρξη του ταξιδιού της επιστροφής μας, επισκεφθήκαμε το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου όπου εκτίθενται πλήθος ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς και το πρώτο συνεργείο.

Το βράδυ κατάκοποι αλλά γεμάτοι με εικόνες και αναμνήσεις επιστρέψαμε στα σπίτια μας.

Συνοδοί καθηγήτριες:

Ασημακοπούλου Παρασκευή, Βουγιουκλή Αικατερίνη, Μιχαηλίδου Μαρίνα και Τόνα Πασχαλίνα